№9404 Таємниці Седніва

Sedniv

Красивий маршрут середньої складності. Маршрут пролягає по другорядним асфальтним та ґрунтовим дорогам до історичного містечка Седнів.  Маршрут може бути складовою частиною багатоденної подорожі.  Місця для ночівлі можна подивитись у розділі  “Велосадиби”

• Місцезнаходження – Україна, Чернігівська область, Чернігівський район.
  • Нитка маршруту: Чернігів – с. Товстоліс – с. Терехівка – с. Черниш – с. Клочков – смт. Седнів
  • Початок/кінець маршруту: м. Чернігів/ смт. Седнів
  • Протяжність маршруту: 30 км
  • Набір висоти: 188 м
  • Дорожнє покриття: асфальт – 19 км., грунт – 11 км
  • Небезпечні ділянки: Треба бути уважним при перетені автошляхів а також під час руху по автотрасі.
  • Оптимальний сезон: цілий рік
  • Туристичні об’єкти: пам’ятник солдатам біля с. Терехівка, мальовничі береги р.Снов, архітектура м. Седнів
  • Додаткова інформація. – магазин в смт. Седнів

Опис маршруту:

Маршрут починається на повороті з вул. Маліновського в бік с. Товстоліс. Тут ви їдите 6,4 км по гарній асфальтованій дорозі з незначним автомобільним рухом. Наприкінці с. Товстоліс на перехресті повертаєте праворуч по вказівнику на с. Терехівка, та продовжуєте рух по асфальтованій дорозі ще 3,6 км до перехрестя перед с.Терехівка.

На перехресті маршрут на Седнів продовжується прямо, праворуч продовжується інший маршрут через с Березанка, з ліворуч від перехрестя знаходиться двоповерховий будинок, підїхавши до якого на стіні можна побачити картину “Три богатирі”.  На виїзді з села проїзжаемо через ферму та поле, а на околиці лісу з правої сторони буде знаходитись пам’ятник “Рубіж” встановлений на згадку бойовим діям в часи ВВВ.  Далі маршрут пролягає через ліс, в якому потрібно їхати прямо та на виїзді з якого ви потрапляєте на грунтовий насип, рухатись по якому потрібно до самого села Чорниш.

В селі Чорниш за магазином повертаємо направо, далі маршрут пролягає вздовж озера і виходить на перехрестя на якому встановлений знак повороту та промарковано фарбою напрямок руху. З села на автотрасу Чернігів-Сеньківка веде гарна дорога з твердим покриттям, перетинаємо трасу та рухаємось прямо до села Клочков. Обережніше долайте перехрестя з завантеженою трасою. В селі на центральному перехресті можна відпочити та поповнити запаси питної води з колодязя. Маршрут повертає ліворуч. Коли ви проїдете село Клочков та поле за ним, ви побачите перші будинки, це вже і буде початок смт Седнів. За будинками перед лісом буде поворот праворуч та вниз. Рухатись по грунтовій дорозі до перехрестя з правого боку можна бачити велику галявину. На краю галявини  протікає річка Снов, на березі річки можна відпочити та покупатися. На перехресті триматись лівіше по вказівнику та маркуванню.  У напрямку садиби “Кінний двір” від великої галявини ви їдете по гарному асфальту, піднімаєтесь на гору та на першому повороті на забудьте завітати в маєток Лізогубів, він величає над кручами р.Снов з XVII сторіччя, та запрошує до себе всіх охочих. На території розміщено сам маєток, чарівна альтанка Глебова над кручею, пам’ятники та залишки Шевченківської липи. Від центрального входу в маєток маршрут проходить по асфальтованій дорозі поряд з місцевою школою, Воскресенською та дерев’яною Георгієвською церквою, до якої навіть можна завітати з екскурсією.  Якщо триматись маркування, то дорога приведе до кінцевого пункту на маршруті садиби “Кінний двір” там можна поїсти національні страви, покататись на конях та навіть зняти кімнату для ночівлі.